بیڈمنٹن کی ابتدا یونان واپس آتی ہے، تقریبا 20 صدی قبل پہلے. یہ مقبول کھیل نے اس کی موجودہ شکل حاصل کی اور دنیا بھر میں پھیلانے سے پہلے پاکستان میں قوانین کھیل کی. جیسا کہ آپ آگاہ ہوسکتے ہیں، بیڈمنٹن نے برطانوی فوجیوں کی طرف سے ایجاد کیا تھا جو پون میں ایک مشن پر تھے. انہوں نے ایک مقامی بچوں کے شٹلکاک کھیل میں ترمیم کی جس میں ہم آج بیڈمنٹن کے طور پر جانتے ہیں.

Badminton Betting on Parimatch

یہ دلچسپ کھیل اس کے نام ‘بیڈمنٹن’ کے بعد بیڈمنٹن میں ان کے لان پر ایک پوونا کھیل میچ میچ ایونٹ منعقد کے بعد اس کا نام ‘بیڈمنٹن’ ہے. آج، یہ کھیل پاکستان کے بیڈمنٹن اتھارٹی کی طرف سے نگرانی کی جاتی ہے، جو مقامی طور پر، ریاستی سطح، اور قومی سطح پر باقاعدگی سے ٹورنامنٹ کو منظم کرنے کے الزام میں بھی ہے.

بیڈمنٹن کیا ہے؟

بیڈمنٹن ایک انڈور کھیل ہے جو عدالت میں دو اور چار کھلاڑیوں کے درمیان کھیلا جاتا ہے. آپ بیڈمنٹن کو واحد یا ڈبل کے طور پر کھیلنے کے لئے منتخب کرسکتے ہیں. یہ کھیل ایک لکڑی یا گریفائٹ ریکیٹ اور 16 پنکھوں کے ساتھ ایک گیند کا استعمال کرتے ہوئے کھیلا جاتا ہے. اس کھیل کو کھیلنے کے تمام قواعد بیڈمنٹن ورلڈ فیڈریشن (BWF) کی طرف سے مقرر کیا جاتا ہے.

کھیل کا عام اصول یہ ہے کہ گیند ہر وقت ہوا میں ہوا میں ہے. بیڈمنٹن میں ایک نقطہ اسکور کرنے کے لئے، گیند مخالف کے عدالت میں گرنا پڑتا ہے. ہر بیڈمنٹن سیٹ 21 تک کھیلا جاتا ہے، جہاں کم از کم دو گیندوں میں 30 پوائنٹس تک شامل ہیں.

بیڈمنٹن پر شرط لگانے کے لئے مقبول ٹورنامنٹ

آج پاکستانی پنٹروں کے لئے دستیاب بیڈمنٹن بیٹنگ کے مواقع موجود ہیں، بشمول بی بی ایف سپر سیریز اور ورلڈ چیمپئن شپ بھی شامل ہیں. آن لائن کھیلوں میں حصہ لینے والے کھلاڑیوں کے نام، میچ شیڈول، اور جیتنے یا کھونے کی مشکلات کے ساتھ پنیر فراہم کرتے ہیں. مارکیٹ میں کچھ موجودہ سب سے بڑا بین الاقوامی بیڈمنٹن ٹورنامنٹ میں شامل ہیں:

بیڈمنٹن اولمپک کھیل

یہ ایک مقبول ٹورنامنٹ ہے جو بیڈمنٹن ورلڈ فیڈریشن (بی بی ایف) کی طرف سے منظم کیا جاتا ہے. اس کے قیام کے بعد سے، اولمپک کورٹ میں 69 مختلف ممالک نے ادا کیا ہے، 19 ٹیموں نے 7 بار مقابلہ کیا. ایک کھیل کے طور پر بیڈمنٹن کی پہلی نظر 1972 کے موسم گرما کے کھلاڑیوں کے طور پر تھا، جو میونخ میں منعقد ہوا تھا. اولمپکس کے دوران، بیڈمنٹن کھیل میں ایک دستک فارم ٹورنامنٹ ہے، اور ایک مکمل میچ 3 کھیلوں پر مشتمل ہے. بیڈمنٹن کے قواعد و ضوابط کے مطابق، ہر کھیل یا سیٹ میں، کھلاڑی کو ایک ریلی میں لے جانے کے لئے کم سے کم 21 پوائنٹس اسکور کرنے کی ضرورت ہے. اس ٹورنامنٹ میں، ایک کھلاڑی 2 پوائنٹس کے فرق سے جیتتا ہے. پہلا کھلاڑی 30 پنٹ جیتتا ہے.

ورلڈ بیڈمنٹن چیمپئن شپ

پہلے ہی آئی بی ایف ورلڈ چیمپئن شپ یا بی ڈبلیو ایف کے طور پر جانا جاتا ہے، یہ ایونٹ موسم گرما کے اولمپک کھیلوں کے ساتھ مل کر پہلی درجہ بندی کے نقطہ نظر پیش کرتا ہے. اس مقابلہ کا فاتح «ورلڈ چیمپئنز» کو تاج کیا جاتا ہے اور وہ سونے کا تمغہ حاصل کرتے ہیں. ورلڈ چیمپئن شپ بیڈمنٹن ٹورنامنٹ نے 1977 میں واپس شروع کیا اور 1983 تک تین سالوں میں ایک بار میزبان کیا تھا. چیلنجوں کا سامنا کرنے کے بعد یہ ایک سالانہ ایونٹ میں بدل گیا تھا، خاص طور پر جب یہ ہوسٹنگ کرنے آیا تھا. اگرچہ سونے کے تمغے کو فاتحوں کو دیا جاتا ہے، اس موقع پر ایونٹ میں کوئی ایوارڈ نہیں ہے. 2019 کے واقعے میں، Ratchanok انشانون چیمپئن شپ کے سب سے کم کھلاڑی کے طور پر درجہ بندی کیا گیا تھا.

ورلڈ جونیئر بیڈمنٹن چیمپئن شپ

یہ واقعہ BWF کی طرف سے منظم کیا جاتا ہے جس میں 19 سال سے کم جونیئر بیڈمنٹن پلیئر کا انعام ملے گا. ورلڈ جونیئر بیڈمنٹن چیمپئن شپ 2 مقابلوں پر مشتمل ہے — سونڈینٹا کپ (مخلوط ٹیم چیمپئن شپ) اور سنگل چیمپئن شپ (آنکھ سطح کپ). ابتدائی طور پر، جونیئرز کے لئے ایونٹ برمانتارا دنیا جونیئر تھا اور انڈونیشیا میں میزبان ہونے کا استعمال کیا جاتا تھا. نام بین الاقوامی بیڈمنٹن فیڈریشن (آئی بی ایف) سے بیڈمنٹن ورلڈ فیڈریشن (بی بی ایف) سے بدل گیا. 2007 میں بی ڈبلیو ایف کے بعد سے، ایونٹ نے سالانہ طور پر سالانہ طور پر تبدیل کر دیا.

Badminton in Pakistan

تھامس اور ابر کپ

تھامس اور ابر کپ ورلڈ مردوں کی ٹیم چیمپئن شپ اور ورلڈ ٹیم خواتین چیمپئن شپ ہیں. مردوں کی ایونٹ 1948 میں پہلی بار شروع ہونے والی پہلی تھی، اور خواتین کی تقریب 1956 میں ہوئی تھی. دونوں واقعات میں ہر تین سال 1982 تک منعقد ہوئی تھیں. بی ڈبلیو ایف نے 1984 میں فارمیٹس کو دوبارہ تعمیر کیا، جہاں دونوں ٹورنامنٹ ایک ہی وقت میں منعقد ہوئے تھے. دو سال. صرف پانچ ممالک تھامس کپ میں چیمپئنز بن گئے ہیں جبکہ ابر کپ نے چند فاتحوں کو بھی ریکارڈ کیا ہے.

سوڈرمین کپ.

انڈونیشیا کے سابقہ انڈونیشیا کے بیڈمنٹن ایسوسی ایشن آف انڈونیشیا ایسوسی ایشن (پی بی ایس آئی) کے بانی — سوڈیرین کپ کا نام نامزد کیا گیا تھا. ٹورنامنٹ ہر دو سال ایک بار منعقد ہوتا ہے. ہر دور کے لئے ٹورنامنٹ میں پانچ میچز ہیں — مردوں اور عورتوں کے سنگلز، مردوں اور عورتوں کے دوگنا اور مخلوط ڈبلز. تاہم، اس ٹورنامنٹ میں کوئی انعام پیسہ نہیں ہے، لیکن یہ ان کے BWF ورلڈ درجہ بندی کے پوائنٹس کو فروغ دینے کے لئے پنٹروں میں مدد ملتی ہے. اس ٹورنامنٹ میں حصہ لینے والے کچھ ممالک چین، جنوبی کوریا، ڈنمارک، انڈونیشیا اور جاپان میں شامل ہیں.

BWF ورلڈ ٹور

بی ڈبلیو ایف ایف ورلڈ ٹور دنیا کے سب سے اعلی درجے والے کھلاڑیوں کے سنگلز اور ڈبلز کے لئے ایک کھلا ٹورنامنٹ ہے. یہ ٹورنامنٹ گریڈ 2 ٹورنامنٹ سیریز کے تحت آتا ہے، اور بی بی ایف نے اسے مستحق قرار دیا. یہ واقعہ BWF سپر سیریز کو تبدیل کرنے کے لئے تیار کیا گیا تھا، جو 2007 اور 2017 کے درمیان منعقد ہوا تھا. BWF ورلڈ ٹور چھ مختلف سطحوں کی خصوصیات ہے:

  • BWF ورلڈ ٹور فائنل
  • سپر 1000.
  • سپر 750.
  • سپر 500.
  • سپر 300.

سب سے اوپر 15 کے لئے کچھ قوانین ہیں جن میں سنگلز کھلاڑیوں اور سب سے اوپر 10 ڈبلز جوڑوں ہیں. BWF ورلڈ ٹور میں حتمی انعام $ 1،500،000 امریکی ڈالر کے برابر ہے.

Parimatch 100٪ ڈپازٹ بیڈمنٹن بونس

بیڈمنٹن ٹورنامنٹ کی ایک وسیع رینج کی پیشکش کرنے کے علاوہ، Parimatch گاہک کو ایک ادار کے ساتھ بھی انعام دیتا ہے اضافی انعام ان کے بینکول کو بڑھانے کے لئے. آپ کو پہلے ڈپازٹ پر زیادہ سے زیادہ 2500 rubles کے ساتھ 100٪ بونس ملے گا. یہ سمجھنے کے لئے ضروری ہے کہ یہ بونس ختم ہوجاتا ہے اس سے پہلے 7 دن تک رہتا ہے. نوٹ کریں کہ آپ کو بونس جیتنے کے لۓ 10 بار اور کم از کم 1.50 اور اس سے زیادہ کم از کم 1.50 اور اس سے زیادہ کم از کم بونس کی ضروریات کو پورا کرنا ہوگا. 100٪ ڈپازٹ بونس کے علاوہ، آپ کو اپنے بینکول کی تعمیر کے لئے بھی مفت شرط اور دیگر خصوصی پیشکش بھی ملتی ہیں